Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
odamda doğan kediyi besleme fırsatı bulmuştum ama bu daha değişik birşey hocam
İkisi de başka bir güzel.

SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anneleri niye reddetmiş acaba merak ettim. Yine de büyük iş yapıyorsunuz, 4 can kurtuluyor, tebrik ederim.
Şimdi benim 2 çift sultan papağanım var. Yan yana kafeslerde eşler bunlar. Aynı dönemde yumurtladılar ve aynı dönemde yavrular çıktı. Tam 9 yavru oldu. 5 yavru öldü. Ölüm nedeni ise (benim tahminim) eksik beslenme ve yemleri kırmadan yavrulara yedirme. Kursaklarında tane tane yemler gözüküyordu. 5. yavru da ölünce ve çiftlerden biri tekrar yumurta yapıp beslemeyi bırakınca ben duruma müdahale ettim ve baktım bu yavrular da ölecek. Son 4 yavruyu 4 gün önce ayırdım ve kendim bakmaya başladım. 3-4 saatte bir beslenmeleri gerekiyor.

Bu işlemin güzel yanı bu yavruları besleyip büyüden insan olunca tamamen evcil oluyorlar.