misracomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yavrularımızın sağlık durumu gayet iyi. 2 saat kadar önce yeni bir video daha çektim. Bu konu üzerinden bu şekilde videolarını ekleyerek büyümelerini gözlemleme imkanı olsun istiyorum. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.



@aTKn94; kesinlikle yavruyken sahiplenmekte fayda var tabi. Asıl sorun ile petshop'takilerin hangisinin yavru, hangisinin yabanı vs olduğunu anlayamamak. Bu nedenle evde üretilmiş kuş sahiplenmek bu tarz sorunları gideriyor.




https://www.youtube.com/watch?v=cbFV67diwOA

Aynen hocam. Araştırmadan aldık. Böyle oldu. Ama yinede çok sevmiştim. Çok tatlı hayvanlar ve çok güzel ötüyorlar.

Şu tatlılığa bak ya [emoji18]


Sent from my iPhone using Tapatalk