misracomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yavrularımızın sağlık durumu gayet iyi. 2 saat kadar önce yeni bir video daha çektim. Bu konu üzerinden bu şekilde videolarını ekleyerek büyümelerini gözlemleme imkanı olsun istiyorum. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.

@aTKn94; kesinlikle yavruyken sahiplenmekte fayda var tabi. Asıl sorun ile petshop'takilerin hangisinin yavru, hangisinin yabanı vs olduğunu anlayamamak. Bu nedenle evde üretilmiş kuş sahiplenmek bu tarz sorunları gideriyor.


https://www.youtube.com/watch?v=cbFV67diwOA
Allah razı olsun senden.
beslemek için enjektör ihtiyacın olursa ücretsiz olarak istediğin kadar gönderebilirim sana. 5lik 10luk 20lik 50lik.