
Ama hangi bölümü seçeceğim konusunda hiç bir fikrim yok.
Hazır tercih zamanı iken diğer arkadaşlarımızın da faydalanabileceği bir konu olur diye düşünüyorum.
Hangi bölümü okumalıyım ve neden o bölüm
2 yıllıkmı 4 yıllıkmı önerirsiniz ?
önerilerinizi fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar.
Matematikle aram yok.
Bir kitap evinde webmaster olarak çalışıyorum.
Not: Tercih işlemleri 6-14 Temmuz 2015 tarihleri içerisinde yapılacaktır.
YGS sonucu
http://prntscr.com/7ptpft
Gelen Öneriler
1- Adalet ( Hukuk Bölümüne Geçiş yapabilirsin )
2-