• 07-07-2015, 15:31:05
    #1
    Merhaba arkadaşlar bu sene açıköğretim için ygsye girmiştim nitekim zorda olsa barajı geçtik

    Ama hangi bölümü seçeceğim konusunda hiç bir fikrim yok.

    Hazır tercih zamanı iken diğer arkadaşlarımızın da faydalanabileceği bir konu olur diye düşünüyorum.


    Hangi bölümü okumalıyım ve neden o bölüm
    2 yıllıkmı 4 yıllıkmı önerirsiniz ?


    önerilerinizi fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar.




    Matematikle aram yok.
    Bir kitap evinde webmaster olarak çalışıyorum.


    Not: Tercih işlemleri 6-14 Temmuz 2015 tarihleri içerisinde yapılacaktır.


    YGS sonucu
    http://prntscr.com/7ptpft



    Gelen Öneriler

    1- Adalet ( Hukuk Bölümüne Geçiş yapabilirsin )
    2-
  • 07-07-2015, 15:50:46
    #2
    Yaşınız 31. Askerlik gerekmediği için 4 yıllık bölümlere bakmanın çok bir esprisi yok.

    Aöf bölümlerinin de bir esprisi yok. Okuma amacınızı yazarsanız biraz daha yardımcı olabilecek fikirler verebiliriz hocam
  • 07-07-2015, 16:30:27
    #3
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşınız 31. Askerlik gerekmediği için 4 yıllık bölümlere bakmanın çok bir esprisi yok.

    Aöf bölümlerinin de bir esprisi yok. Okuma amacınızı yazarsanız biraz daha yardımcı olabilecek fikirler verebiliriz hocam
    Dediğiniz gibi yaş 32 olmak üzere 4 yıllık okusak 36 o yaştan sonrada pek bir amaca bağlanır mı bilmiyorum. Yani okuyacağım bölümle ilgili iş olanaklarında iş veren yaşı problem eder diye düşünüyorum.


    Yani yaş sıkıntı olmazsa her bölümün üzerine yoğunlaşırım.

    Bir arkadaşım aöf felsefe bölümü okuduktan sonra Formasyon alıyor ve felsefe öğretmenliği yapıyor şuan. Kim hangi bölümü okuyursa o bölümü öneriyor zaten


    Böyle bilgisayar internet işlerine yakın bir bölüm yok sanırım.


    Bu arada Medya ve iletişim adında bir bölüm var önerirmisiniz. En azından işimiz yıllardır internet ve weble ilgili olduğu için belki bu bölüm bizi destekler diye düşündüm.

    Güzel dersler var gibi.
    http://prntscr.com/7pudei
  • 07-07-2015, 17:33:01
    #4
    Ben açıktan adalet okumayı düşünüyorum. 2 yıl sonra iyi bir diploma notum olursa dgs den de 60,65 net yaparak 4 yıllık hukuğa geçebiliyorum. Oradan da avukatlık düşünüyorum.

    Geçemezsem ise 10 kpss ve 10 parmak testine girerek katip olabiliyorum işallah. Bakalım hayırlısı.. Düşünürseniz tavsiye ederim.
  • 07-07-2015, 17:35:33
    #5
    Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben açıktan adalet okumayı düşünüyorum. 2 yıl sonra iyi bir diploma notum olursa dgs den de 60,65 net yaparak 4 yıllık hukuğa geçebiliyorum. Oradan da avukatlık düşünüyorum.

    Geçemezsem ise 10 kpss ve 10 parmak testine girerek katip olabiliyorum işallah. Bakalım hayırlısı.. Düşünürseniz tavsiye ederim.
    Banada bu şekilde önerilerde bulunan oldu ama adalet bölümünün dersleri zor değilmidir hocam
  • 07-07-2015, 17:48:59
    #6
    Turkishli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada bu şekilde önerilerde bulunan oldu ama adalet bölümünün dersleri zor değilmidir hocam
    Diğer açıklara göre tabiki zor hocam ama sonuçta piyasa işletme,halka ilişkiler mezunu dolu. Herkeste olan bir diplomadan alacağıma uğraşıp işe yarayan bir diploma alalım bari.
  • 07-07-2015, 17:55:42
    #7
    adalet okursan hukuka geçiş yapabilirsin
  • 07-07-2015, 18:37:59
    #8
    Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben açıktan adalet okumayı düşünüyorum. 2 yıl sonra iyi bir diploma notum olursa dgs den de 60,65 net yaparak 4 yıllık hukuğa geçebiliyorum. Oradan da avukatlık düşünüyorum.

    Geçemezsem ise 10 kpss ve 10 parmak testine girerek katip olabiliyorum işallah. Bakalım hayırlısı.. Düşünürseniz tavsiye ederim.
    bu sene dgs soru sayısı ve kontenjanları değişti.hukuka geçmek eskiden çok zordu şimdi çok çok zor.
    160 sorudan 130 net yapman lazımdı devlet için özel içinde 90-100 gerekiyodu.
    şimdi sorular 80 80 yerine 60 60 oldu kontenjanlarda yarı yarıya düştü.
    55 sözel 55 sayısal yapman gerekir diye düşünüyorum.
  • 07-07-2015, 21:00:40
    #9
    e_mtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sene dgs soru sayısı ve kontenjanları değişti.hukuka geçmek eskiden çok zordu şimdi çok çok zor.
    160 sorudan 130 net yapman lazımdı devlet için özel içinde 90-100 gerekiyodu.
    şimdi sorular 80 80 yerine 60 60 oldu kontenjanlarda yarı yarıya düştü.
    55 sözel 55 sayısal yapman gerekir diye düşünüyorum.
    Kendim de inanmıyorum hocam zaten de başka yapacak bişeyim yok elimden geleni yapacağım işallah olur olmazsa da katiplik memurluk falan düşünecez artık.