Banada bu şekilde önerilerde bulunan oldu ama adalet bölümünün dersleri zor değilmidir hocam
Diğer açıklara göre tabiki zor hocam ama sonuçta piyasa işletme,halka ilişkiler mezunu dolu. Herkeste olan bir diplomadan alacağıma uğraşıp işe yarayan bir diploma alalım bari.