Merhaba arkadaşlar bu sene açıköğretim için ygsye girmiştim nitekim zorda olsa barajı geçtik
Ama hangi bölümü seçeceğim konusunda hiç bir fikrim yok.
Hazır tercih zamanı iken diğer arkadaşlarımızın da faydalanabileceği bir konu olur diye düşünüyorum.
Hangi bölümü okumalıyım ve neden o bölüm
2 yıllıkmı 4 yıllıkmı önerirsiniz ?
önerilerinizi fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar.
Matematikle aram yok.
Bir kitap evinde webmaster olarak çalışıyorum.
Not: Tercih işlemleri 6-14 Temmuz 2015 tarihleri içerisinde yapılacaktır.
YGS sonucu
http://prntscr.com/7ptpft Gelen Öneriler 1- Adalet ( Hukuk Bölümüne Geçiş yapabilirsin )
2-