Yaşınız 31. Askerlik gerekmediği için 4 yıllık bölümlere bakmanın çok bir esprisi yok.

Aöf bölümlerinin de bir esprisi yok. Okuma amacınızı yazarsanız biraz daha yardımcı olabilecek fikirler verebiliriz hocam