Konu
Açıköğretimde hangi bölüm okumalıyım ?
07-07-2015, 15:50:46
#2
DarksPrince
Yaşınız 31. Askerlik gerekmediği için 4 yıllık bölümlere bakmanın çok bir esprisi yok.
Aöf bölümlerinin de bir esprisi yok. Okuma amacınızı yazarsanız biraz daha yardımcı olabilecek fikirler verebiliriz hocam