Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben açıktan adalet okumayı düşünüyorum. 2 yıl sonra iyi bir diploma notum olursa dgs den de 60,65 net yaparak 4 yıllık hukuğa geçebiliyorum. Oradan da avukatlık düşünüyorum.

Geçemezsem ise 10 kpss ve 10 parmak testine girerek katip olabiliyorum işallah. Bakalım hayırlısı.. Düşünürseniz tavsiye ederim.
Banada bu şekilde önerilerde bulunan oldu ama adalet bölümünün dersleri zor değilmidir hocam