Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben açıktan adalet okumayı düşünüyorum. 2 yıl sonra iyi bir diploma notum olursa dgs den de 60,65 net yaparak 4 yıllık hukuğa geçebiliyorum. Oradan da avukatlık düşünüyorum.

Geçemezsem ise 10 kpss ve 10 parmak testine girerek katip olabiliyorum işallah. Bakalım hayırlısı.. Düşünürseniz tavsiye ederim.
bu sene dgs soru sayısı ve kontenjanları değişti.hukuka geçmek eskiden çok zordu şimdi çok çok zor.
160 sorudan 130 net yapman lazımdı devlet için özel içinde 90-100 gerekiyodu.
şimdi sorular 80 80 yerine 60 60 oldu kontenjanlarda yarı yarıya düştü.
55 sözel 55 sayısal yapman gerekir diye düşünüyorum.