Yaşınız 31. Askerlik gerekmediği için 4 yıllık bölümlere bakmanın çok bir esprisi yok.
Aöf bölümlerinin de bir esprisi yok. Okuma amacınızı yazarsanız biraz daha yardımcı olabilecek fikirler verebiliriz hocam
Dediğiniz gibi yaş 32 olmak üzere 4 yıllık okusak 36 o yaştan sonrada pek bir amaca bağlanır mı bilmiyorum. Yani okuyacağım bölümle ilgili iş olanaklarında iş veren yaşı problem eder diye düşünüyorum.
Yani yaş sıkıntı olmazsa her bölümün üzerine yoğunlaşırım.
Bir arkadaşım aöf felsefe bölümü okuduktan sonra Formasyon alıyor ve felsefe öğretmenliği yapıyor şuan. Kim hangi bölümü okuyursa o bölümü öneriyor zaten
Böyle bilgisayar internet işlerine yakın bir bölüm yok sanırım.
Bu arada Medya ve iletişim adında bir bölüm var önerirmisiniz. En azından işimiz yıllardır internet ve weble ilgili olduğu için belki bu bölüm bizi destekler diye düşündüm.
Güzel dersler var gibi.
http://prntscr.com/7pudei