Ben açıktan adalet okumayı düşünüyorum. 2 yıl sonra iyi bir diploma notum olursa dgs den de 60,65 net yaparak 4 yıllık hukuğa geçebiliyorum. Oradan da avukatlık düşünüyorum.

Geçemezsem ise 10 kpss ve 10 parmak testine girerek katip olabiliyorum işallah. Bakalım hayırlısı.. Düşünürseniz tavsiye ederim.