• 03-02-2015, 11:46:29
    #10
    Sağ ol arkadaşım sana da keyifli %100 güvenli alışverişler dilerim.
  • 03-02-2015, 11:47:52
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Ne saçma iş bu ya. Bu kadar uğraşacagına para iadesi alıp tekrar satın alsaydın çoktan meseleyi çözmüşsün.
  • 03-02-2015, 12:14:45
    #12
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum ben Felsefe öğrencisiyim hangi kelimeyi nasıl kullanacağımı gayet yerinde bilirim.
    Ben ürünün parasında değil Bağımsız olan büyük bir devlet vatandaşıyım bu devletin adı da Türkiye Cumhuriyeti ve bu devletin bir vatandaşı olmaktan sonuna kadar gurur duyuyorum hal böyle olunca bu devlet bir kural koymuş kanun yapmış bu kanunlar içinde zaten benim kanıt diye attığım dış köprüler var (linkler) onlara bakarsan haklı olduğumu göreceksin ben burada aynı zamanda TÜRKİYE CUMHURİYETİ kanunlarının hiçe sayılmasına tepki gösteriyorum ürün istersen 0.01 TL olsun hakkım hakdır ve alacağım da emin ol şuan dava açma hakkı bende saklı bu hakkımı 1 yıl geriye dönük kullana bilirim daha yasal sürem geçmedi her han müsait zamanda kendim de değil avukat ile açtıracağım avukatlık ücretini de yine ilgili kanunlar içinde o firmaya sevk edeceğim avukatlar ile görüşmedim daha.
    Elbet kabul edecek bir avukat çıkar.
    Çıkmazsa da fifi ben gider kendim açar tüketici haklarının verdiği kararı yine uygulamaz ise bu sever sulh mahkemesine başvurur İCRA başlatırım kafanı yorma sen sana bir zararı olmayacak severek alışveriş yaptığın siten aynen devam eder işleyişine.
    Bağımsız ve büyük Türkiye Cumhuriyeti Devleti'nin mahkemelerine başvurmanızı tavsiye ederim.
    Bağımsız ve büyük Türkiye Cumhuriyeti Devleti 2015 yılı sonuna doğru yada 2016 ilk çeyreğinde, haklı olduğunuzu ortaya çıkaracak ürününüzü yenisi ile değiştirme kararı alacaktır.

    Mücadelenizde başarılar.
  • 03-02-2015, 12:22:14
    #13
    Bir_ihtimaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağımsız ve büyük Türkiye Cumhuriyeti Devleti'nin mahkemelerine başvurmanızı tavsiye ederim.
    Bağımsız ve büyük Türkiye Cumhuriyeti Devleti 2015 yılı sonuna doğru yada 2016 ilk çeyreğinde, haklı olduğunuzu ortaya çıkaracak ürününüzü yenisi ile değiştirme kararı alacaktır.

    Mücadelenizde başarılar.
    Bağımsız ve büyük Türkiye Cumhuriyetine olan bu haklı gururunuz ve tavsiyeniz için çok teşekkür ederim.
    Bende öyle yapacağım eğer müteselsilen sorumlu olan üretici / ithalatçı tarafıda olayı çözemez ise kanuni haklarımızı bizde saklı olmak kaydı ile arayacağız.
    Şuan bir yakınım davası var Haziran ayında TURKCELL tablet verdik servise ve hala servis de parça bekliyor Ekim ayında 20 iş gününü geçtiği için dava açtık şu an karşı tarafın savunması alındı umarım 2015 içinde karara bağlanır ve o ürünün yenisini alırız ondan sonra bu kendi davamı açacağım onu takip ettiğimden daha bu ürünüm için dava açmayı düşünmüyorum o bitsin bakacağız yasal yollardan işimize.
    Benimle aynı fikirde olduğunuzdan ve desteğinizden ötürü tekrardan sizlere çok teşekkür ederim.
  • 03-02-2015, 12:32:24
    #14
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağımsız ve büyük Türkiye Cumhuriyetine olan bu haklı gururunuz ve tavsiyeniz için çok teşekkür ederim.
    Bende öyle yapacağım eğer müteselsilen sorumlu olan üretici / ithalatçı tarafıda olayı çözemez ise kanuni haklarımızı bizde saklı olmak kaydı ile arayacağız.
    Şuan bir yakınım davası var Haziran ayında TURKCELL tablet verdik servise ve hala servis de parça bekliyor Ekim ayında 20 iş gününü geçtiği için dava açtık şu an karşı tarafın savunması alındı umarım 2015 içinde karara bağlanır ve o ürünün yenisini alırız ondan sonra bu kendi davamı açacağım onu takip ettiğimden daha bu ürünüm için dava açmayı düşünmüyorum o bitsin bakacağız yasal yollardan işimize.
    Benimle aynı fikirde olduğunuzdan ve desteğinizden ötürü tekrardan sizlere çok teşekkür ederim.
    Aslında sizinle aynı fikirde değilim. Hatta mahkemeye başvurur ve çok geç karar alırsanız bir üst mahkemeye de geç karar alındı diyerek şikayet edeceğinizden şüphe ediyorum.

    Bende diğer arkadaşlar gibi hepsiburada'nın müşteri memnuniyetini sağlayabilmek adına yeterince adım attığı düşüncesindeyim. Sanırım iade ve servise gönderim kargo bedellerini de kendileri karşılamış.
    Hepsiburada.com'da hiç sorun yaşamadık mı? Çok sayıda sorun yaşamışızdır ancak bunlar her e-ticaret sitesinde olan sorunlardır.

    Tabi şöyle de bir gerçek var ki, hakkınızı sonuna kadar aramanıza büyük saygı duyuyorum.

    Mesajımı, konunuza gayet ılımlı bir yaklaşım ile yanıt veren "Nahara" isimli arkadaşa yaptığınız çıkışa istinaden yazma gereği duydum, hepsi bu..

    Mücadelenizde tekrar başarılar..
  • 03-02-2015, 12:43:35
    #15
    Bir_ihtimaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında sizinle aynı fikirde değilim. Hatta mahkemeye başvurur ve çok geç karar alırsanız bir üst mahkemeye de geç karar alındı diyerek şikayet edeceğinizden şüphe ediyorum.

    Bende diğer arkadaşlar gibi hepsiburada'nın müşteri memnuniyetini sağlayabilmek adına yeterince adım attığı düşüncesindeyim. Sanırım iade ve servise gönderim kargo bedellerini de kendileri karşılamış.
    Hepsiburada.com'da hiç sorun yaşamadık mı? Çok sayıda sorun yaşamışızdır ancak bunlar her e-ticaret sitesinde olan sorunlardır.

    Tabi şöyle de bir gerçek var ki, hakkınızı sonuna kadar aramanıza büyük saygı duyuyorum.

    Mesajımı, konunuza gayet ılımlı bir yaklaşım ile yanıt veren "Nahara" isimli arkadaşa yaptığınız çıkışa istinaden yazma gereği duydum, hepsi bu..

    Mücadelenizde tekrar başarılar..
    Ama dostum zaten kargo parasını karşılamak onların yasal görevi.
    Yani bu hepsiburada.com olmasa hizlial.com olsa atıyorum yine ödemek sorunda ilk 6 ay he 6 ay dan sonrası da firmanın müşteri memnuniyetine bakar 6 ay yasal olarak bu hakkı bana vermek ile yükümlü.
    İade konusuna gelince ben para iadesi için değil garanti için yolladım.
    2. garantiye giden servis iade raporu vermemiş ADA BİLİŞİM'den Metin bey telefonda söyledi.
    Sonrası ise ben yeni tüketici kanunlarına göre garantisi mümkün olmayan bu ürünüm için haklarım var.
    1. malın bire bir yenisi ile değiştirilmesi eğer fiyat farkı varsa ödememek.
    Ben bunu istediğim zaman fiyat farkı yok idi simdi 5 TL fiyat farkı var yine bunu ödemek zorunda değilim.
    2. eğer o mal yoksa emsal bir ürün ile değiştirmeleri fark varsa benden alınmaması ki benim ürünüm hala satışda bu 2. madde geçerli değil
    3. madde eğer benim aldığım ürün onarılması mümkün değilse diğer bir hakkım para iadesi isteyerek sözleşmeden çayma hakkım ki ben bu haklarımdan birini seçmek ile hürüm ama işte hepsiburada.com bu haklarımı bana kullandırmıyor.
    Ayrıca bana telefonda yanıltıcı yalan beyan veriyorlar.
    Satış sözleşmesinde garantisi yapılmayan ürünler para iadesi yapılır diye bir madde var denildi bende baktığımda öyle bir madde yok idi buna itiraz ettim sonra o bilginin bana sehven söylenmiş denildi ama bu sehven olayına karşılık hiç bir özür gelmedi.
    + para iadesini alıp tekrar sipariş etsem hem havale hem kargo hem ürünün fiyatı artığı için aradaki farkı ödiyeceğim tamam sıkıntı yok öderim ama neden ben haklarımdan olayım?
    Emin ol bende arkadaşlarıma hepsiburada.com u çok öven bir kişi idim ha bu üründen sonra alışveriş e tekrar devam ettim orası ayrı ama bu hakkımıda aramak konusunda kararlıyım ortada verilmeyen ve Türkiye Cumhuriyeti kanunları hiçe sayılan bir durum söz konusu.
    Benim tepkim artık ürün değil çünkü ben daha o ürün servise ulaşmadan yeni bir fare satın aldım yani burada benim olayı düzeltme nedenim tamamen devletimin belirlemiş olduğu kanun ve kanunların yerine getirilmesi içindir.
    Bu husunda bu kadar üstüne düşüyorum bugün bu hakkımız hiçe sayılır ise yarın başka haklarımız içe sayılır öyle bir durum olmasın hiç diyerek buduncu düşüncemin bana sağladığı olanaklar ile tabi ki hakkımı aramam en yerinde ve en doğru karardır bu konuda umarım benle aynı görüşte sindir.
  • 03-02-2015, 12:43:45
    #16
    benide başıma gelmişti 30 35tl lik ürün almıştım ilk aldığımda adam gibi çalışmıyordu, kim uğraşacak derken oda kaldı öyle uğraşmadım.

    adamlar sözleşme imzalatıyor aldığınız ürünlerde bunu kabul etmeden zaten ürün size gelmiyor. sayfalarca binlerce kelime okumadım ama bir kere göz gezdirmiştim hatta ürün teslimi için 1 ay beklemeniz gerektiğini dahi onaylamış oluyorsunuz. iade/onarım/yeni ürün gibi şıkları olacak orada size iade dedilerse yapacak bir şey yok. yarın öbür gün o hakkınızıda kaybedersiniz yani anlamsız tartışma olmuş adamlarla.
  • 03-02-2015, 12:53:05
    #17
    KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benide başıma gelmişti 30 35tl lik ürün almıştım ilk aldığımda adam gibi çalışmıyordu, kim uğraşacak derken oda kaldı öyle uğraşmadım.

    adamlar sözleşme imzalatıyor aldığınız ürünlerde bunu kabul etmeden zaten ürün size gelmiyor. sayfalarca binlerce kelime okumadım ama bir kere göz gezdirmiştim hatta ürün teslimi için 1 ay beklemeniz gerektiğini dahi onaylamış oluyorsunuz. iade/onarım/yeni ürün gibi şıkları olacak orada size iade dedilerse yapacak bir şey yok. yarın öbür gün o hakkınızıda kaybedersiniz yani anlamsız tartışma olmuş adamlarla.
    26 Aralık da görüşmem de işte otobüslerde çalışıyorum ben bana o söyledi sözleşmenizde böyle böyle yazıyor o hakka karşılık biz para iadesi yaptık denildi bende bakamadım hali ile 27 Aralık günü eve geldim baktım sözleşme örneğime orada böyle bir şeyin yazılmadığını gördüm ve hemen geri aradım bir başka bayan çıktı oda baktı durumu anlatınca evet böyle yazmıyor dedi kayıt oluşturdu vs ama bir sonuç alamadım sonra ben bana bu yalan beyan için ısrar ettim görüşmeler dinlendi filan denildi ve bu bilginin bana sehven söylenmiş olduğunu söylendi yani yanlışlık ile söylenmiş denilip kabul edildi ama bir şey yapılmadı.
  • 03-02-2015, 15:54:40
    #18
    Hepsiburada ürün değişimi yapmıyor maalesef.

    Ben fan almıştım, kasaya büyük geldi değiştirmek istediğimi söyledim ama değişim yapmadıklarını belirttiler. Bende geri gönderip para iadesi aldım. Sonra küçüğünü sipariş ettim.

    Hepsiburada iade alma konusunda hiç sorun çıkartmaz. Ben memnunum hizmetlerinden..