benide başıma gelmişti 30 35tl lik ürün almıştım ilk aldığımda adam gibi çalışmıyordu, kim uğraşacak derken oda kaldı öyle uğraşmadım.
adamlar sözleşme imzalatıyor aldığınız ürünlerde bunu kabul etmeden zaten ürün size gelmiyor. sayfalarca binlerce kelime okumadım ama bir kere göz gezdirmiştim hatta ürün teslimi için 1 ay beklemeniz gerektiğini dahi onaylamış oluyorsunuz. iade/onarım/yeni ürün gibi şıkları olacak orada size iade dedilerse yapacak bir şey yok. yarın öbür gün o hakkınızıda kaybedersiniz yani anlamsız tartışma olmuş adamlarla.