güzel değil. öncelikle, ingilizce'de hindi anlamına gelen turkey 'den vazgeçip "Türkiye" ismine yönelmeliydik. . .
ikincisi, facebook'tan sonra logolarda mavi renk moda oldu, bence devlet olarak daha özgün ve etkin bir dizaynla temsil edilmeliydik.
Türkiye'nin yeni logosu hakkındaki düşünceleriniz?
101
●6.347
- 01-10-2014, 09:24:04Kendi ülkeni başkasının dilinde anlatmak nasıl bir özgüven eksikliğidir arkadaş...
Türkiyedeki safdiller diyor ki : Dünya küreselleşti , dünya İngilizce konuşuyor.
Cezayir , Tunus , Afrika kabileleri ise diyorlar ki : Dünya küreselleşti , dünya dili Fransızca oldu
Eski Sovyetlerdeki sözüm ona bizim akrabalarımız olanlar da (oralara gidince görüyoruz) diyor ki :Hayır efendim, dünya dili Rusça oldu, eğitim dili Rusça olsun.
Her biri böyle bir şey diyor , hangisi doğru ? Hepsi birden doğru olamaz , demek ki birilerine bir şeyler yutturulmuş.
- Oktay Sinanoğlu - 01-10-2014, 12:48:46Burada onlarca hakaret boyutuna varan yorum gelmiş, onlara kimsenin gıkı çıkmıyor. Benim acizane öngörüm size niye bu kadar batıyor? Yorum yapmak benim hakkım değil mi? O mevkii ye gelince siz seçersiniz demişim ne var bunda? 60 yıldır susuyoruz, birazda biz konuşalım be agacım.Trzibit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hörmetler. - 01-10-2014, 13:56:38Osmanlı halılarının üzerinde hatta şuanda elde örgü yapılan halıların üzerindeki motiflerden bahsetmiştim, o motiflere benziyor oradan kültürel motifler deme ihtiyacı hissettim.PesimisTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2014, 13:58:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Akıllı ol üslubunu bozma.Çok şükür bana batan yok.Ama sende haklısın devir sizin devriniz biraz daha konuşun.Son olarak da sana gün gelir devran döner diyorum.Kal sağlıcaklaZahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2014, 23:53:52Hamdolsun, kiminle nasıl konuşacağımızı biliyoruz "siz iğneleyeci söz" dediniz. Biz de "niye battı" dedik. Devran döndü zaten, farkına varsanız iyi olur.Trzibit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hörmetler. - 08-10-2014, 06:32:00+1Selanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
katılıyorum hemde yüzdeyüz..TÜRKiYE olarak yazılması anlatılması taraftarıyım turkey'den vazgeçilmeli.. - 08-10-2014, 09:01:51Arda'nın galatasaray forması için soylediklerine benziyor. (Kufurlu oldugu icin link koymiyayim) ya renk bizim degil, desenler saçma, ben turkiye logosu yaptirmak istesem forumdaki 20tl ye logo yapan arkadaslar bunu gondermez eminim ya. Bu ne grafiker fakirliğidir ya.
GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi