• 30-09-2014, 23:17:19
    #91
    güzel değil. öncelikle, ingilizce'de hindi anlamına gelen turkey 'den vazgeçip "Türkiye" ismine yönelmeliydik. . .

    ikincisi, facebook'tan sonra logolarda mavi renk moda oldu, bence devlet olarak daha özgün ve etkin bir dizaynla temsil edilmeliydik.
  • 01-10-2014, 09:24:04
    #92
    Kendi ülkeni başkasının dilinde anlatmak nasıl bir özgüven eksikliğidir arkadaş...

    Türkiye’deki safdiller diyor ki : “Dünya küreselleşti , dünya İngilizce konuşuyor.”
    Cezayir , Tunus , Afrika kabileleri ise diyorlar ki : “Dünya küreselleşti , dünya dili Fransızca oldu”
    Eski Sovyetlerdeki sözüm ona bizim akrabalarımız olanlar da (oralara gidince görüyoruz) diyor ki :”Hayır efendim, dünya dili Rusça oldu, eğitim dili Rusça olsun.”
    Her biri böyle bir şey diyor , hangisi doğru ? Hepsi birden doğru olamaz , demek ki birilerine bir şeyler yutturulmuş.

    - Oktay Sinanoğlu
  • 01-10-2014, 12:48:46
    #93
    Trzibit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bıkmadın mı arkadaşım sen her yerde senin görüşünü savunmayanlara kan kusmaktan ?Çok merak ediyorum bu sivri dilinle ne kadar daha forumda kalacaksın.
    Burada onlarca hakaret boyutuna varan yorum gelmiş, onlara kimsenin gıkı çıkmıyor. Benim acizane öngörüm size niye bu kadar batıyor? Yorum yapmak benim hakkım değil mi? O mevkii ye gelince siz seçersiniz demişim ne var bunda? 60 yıldır susuyoruz, birazda biz konuşalım be agacım.

    Hörmetler.
  • 01-10-2014, 13:36:16
    #94
    Bende ilk başta ön yargılı davranıp kötülemiştim lakin videoyu izledikten sonra anlamlı bulup beğendim. Sizler logoda ay yıldız camiler türbeler laleler çeşmeler bekliyorsunuz galiba ama bu işler öye yürümüyor
  • 01-10-2014, 13:56:38
    #95
    PesimisTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logoda kültürel motifler olduğunu düşünmüyorum. Google'a pattern yazıp arattığınızda görsellerde aynı motifleri bulabilirsiniz. Yani photoshop için kullanılan desenlerden oluşma bir logo ve bana göre Türkiye ile yakından uzaktan alakasız bir logo. Kültürel motifler var dediğiniz için alıntılama gereği duyup cevap vermek istedim.
    Osmanlı halılarının üzerinde hatta şuanda elde örgü yapılan halıların üzerindeki motiflerden bahsetmiştim, o motiflere benziyor oradan kültürel motifler deme ihtiyacı hissettim.
  • 01-10-2014, 13:58:31
    #96
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada onlarca hakaret boyutuna varan yorum gelmiş, onlara kimsenin gıkı çıkmıyor. Benim acizane öngörüm size niye bu kadar batıyor? Yorum yapmak benim hakkım değil mi? O mevkii ye gelince siz seçersiniz demişim ne var bunda? 60 yıldır susuyoruz, birazda biz konuşalım be agacım.

    Hörmetler.
    Akıllı ol üslubunu bozma.Çok şükür bana batan yok.Ama sende haklısın devir sizin devriniz biraz daha konuşun.Son olarak da sana gün gelir devran döner diyorum.Kal sağlıcakla
  • 01-10-2014, 23:53:52
    #97
    Trzibit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akıllı ol üslubunu bozma.Çok şükür bana batan yok.Ama sende haklısın devir sizin devriniz biraz daha konuşun.Son olarak da sana gün gelir devran döner diyorum.Kal sağlıcakla
    Hamdolsun, kiminle nasıl konuşacağımızı biliyoruz "siz iğneleyeci söz" dediniz. Biz de "niye battı" dedik. Devran döndü zaten, farkına varsanız iyi olur.

    Hörmetler.
  • 08-10-2014, 06:32:00
    #98
    Selanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel değil. öncelikle, ingilizce'de hindi anlamına gelen turkey 'den vazgeçip "Türkiye" ismine yönelmeliydik. . .

    ikincisi, facebook'tan sonra logolarda mavi renk moda oldu, bence devlet olarak daha özgün ve etkin bir dizaynla temsil edilmeliydik.
    +1

    katılıyorum hemde yüzdeyüz..TÜRKiYE olarak yazılması anlatılması taraftarıyım turkey'den vazgeçilmeli..
  • 08-10-2014, 09:01:51
    #99
    Arda'nın galatasaray forması için soylediklerine benziyor. (Kufurlu oldugu icin link koymiyayim) ya renk bizim degil, desenler saçma, ben turkiye logosu yaptirmak istesem forumdaki 20tl ye logo yapan arkadaslar bunu gondermez eminim ya. Bu ne grafiker fakirliğidir ya.

    GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi