Kendi ülkeni başkasının dilinde anlatmak nasıl bir özgüven eksikliğidir arkadaş...

Türkiye’deki safdiller diyor ki : “Dünya küreselleşti , dünya İngilizce konuşuyor.”
Cezayir , Tunus , Afrika kabileleri ise diyorlar ki : “Dünya küreselleşti , dünya dili Fransızca oldu”
Eski Sovyetlerdeki sözüm ona bizim akrabalarımız olanlar da (oralara gidince görüyoruz) diyor ki :”Hayır efendim, dünya dili Rusça oldu, eğitim dili Rusça olsun.”
Her biri böyle bir şey diyor , hangisi doğru ? Hepsi birden doğru olamaz , demek ki birilerine bir şeyler yutturulmuş.

- Oktay Sinanoğlu