Kendi ülkeni başkasının dilinde anlatmak nasıl bir özgüven eksikliğidir arkadaş...
Türkiyedeki safdiller diyor ki : Dünya küreselleşti , dünya İngilizce konuşuyor.
Cezayir , Tunus , Afrika kabileleri ise diyorlar ki : Dünya küreselleşti , dünya dili Fransızca oldu
Eski Sovyetlerdeki sözüm ona bizim akrabalarımız olanlar da (oralara gidince görüyoruz) diyor ki :Hayır efendim, dünya dili Rusça oldu, eğitim dili Rusça olsun.
Her biri böyle bir şey diyor , hangisi doğru ? Hepsi birden doğru olamaz , demek ki birilerine bir şeyler yutturulmuş.
- Oktay Sinanoğlu