Akıllı ol üslubunu bozma.Çok şükür bana batan yok.Ama sende haklısın devir sizin devriniz biraz daha konuşun.Son olarak da sana gün gelir devran döner diyorum.Kal sağlıcakla
Hamdolsun, kiminle nasıl konuşacağımızı biliyoruz "siz iğneleyeci söz" dediniz. Biz de "niye battı" dedik. Devran döndü zaten, farkına varsanız iyi olur.
Hörmetler.