Trzibit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bıkmadın mı arkadaşım sen her yerde senin görüşünü savunmayanlara kan kusmaktan ?Çok merak ediyorum bu sivri dilinle ne kadar daha forumda kalacaksın.
Burada onlarca hakaret boyutuna varan yorum gelmiş, onlara kimsenin gıkı çıkmıyor. Benim acizane öngörüm size niye bu kadar batıyor? Yorum yapmak benim hakkım değil mi? O mevkii ye gelince siz seçersiniz demişim ne var bunda? 60 yıldır susuyoruz, birazda biz konuşalım be agacım.

Hörmetler.