Arda'nın galatasaray forması için soylediklerine benziyor. (Kufurlu oldugu icin link koymiyayim) ya renk bizim degil, desenler saçma, ben turkiye logosu yaptirmak istesem forumdaki 20tl ye logo yapan arkadaslar bunu gondermez eminim ya. Bu ne grafiker fakirliğidir ya.
GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi