Burada onlarca hakaret boyutuna varan yorum gelmiş, onlara kimsenin gıkı çıkmıyor. Benim acizane öngörüm size niye bu kadar batıyor? Yorum yapmak benim hakkım değil mi? O mevkii ye gelince siz seçersiniz demişim ne var bunda? 60 yıldır susuyoruz, birazda biz konuşalım be agacım.
Hörmetler.
Akıllı ol üslubunu bozma.Çok şükür bana batan yok.Ama sende haklısın devir sizin devriniz biraz daha konuşun.Son olarak da sana gün gelir devran döner diyorum.Kal sağlıcakla