güzel değil. öncelikle, ingilizce'de hindi anlamına gelen turkey 'den vazgeçip "Türkiye" ismine yönelmeliydik. . .
ikincisi, facebook'tan sonra logolarda mavi renk moda oldu, bence devlet olarak daha özgün ve etkin bir dizaynla temsil edilmeliydik.
+1
katılıyorum hemde yüzdeyüz..TÜRKiYE olarak yazılması anlatılması taraftarıyım turkey'den vazgeçilmeli..