Konu
Türkiye'nin yeni logosu hakkındaki düşünceleriniz?
30-09-2014, 23:17:19
#91
Selanik
güzel değil. öncelikle, ingilizce'de hindi anlamına gelen turkey 'den vazgeçip "Türkiye" ismine yönelmeliydik. . .
ikincisi, facebook'tan sonra logolarda mavi renk moda oldu, bence devlet olarak daha özgün ve etkin bir dizaynla temsil edilmeliydik.