• 29-09-2014, 21:06:55
    #73
    Abartısız hayatımda gördüğüm en kötü logo ve en başarısız slogan.
  • 29-09-2014, 21:10:33
    #74
    Berbat li logo olmuş.
  • 29-09-2014, 22:51:04
    #75
    çok güzel olmuş çok ben çok beğendim . minimalist tasarım diye ben buna derim işte .Tebrikler !
  • 29-09-2014, 23:06:09
    #76
    EliteMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kültürel motifler var, sade duruyor.
    Logoda kültürel motifler olduğunu düşünmüyorum. Google'a pattern yazıp arattığınızda görsellerde aynı motifleri bulabilirsiniz. Yani photoshop için kullanılan desenlerden oluşma bir logo ve bana göre Türkiye ile yakından uzaktan alakasız bir logo. Kültürel motifler var dediğiniz için alıntılama gereği duyup cevap vermek istedim.
  • 29-09-2014, 23:53:00
    #77
    DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <KONUDIŞI>
    Bir an evde "Goooollll!" diye bağırdım. O nasıl bir GOL'dür hocam öyle?
    </KONUDIŞI>
  • 30-09-2014, 00:10:44
    #78
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hacı dayı oğulları markasına yapsanız bu logoyu güzel olmuş derim ama Türkiye logosuysa rezelat.
  • 30-09-2014, 01:25:13
    #79
    Köstekler sallamış yine, gayet on numara olmuş.
  • 30-09-2014, 01:42:01
    #80
    Bir kaç defa bakınca insan alışıyor sanırım.
  • 30-09-2014, 01:51:23
    #81
    Renk güzel olmuş fakat yazı içerisinde T.C. Ziraat Bankası'nın logosundan "araklama" yapılmış hissi var ve bilakis "T.C." kısmı kaldırılmışa benziyor, enteresan.