Türkiye'nin yeni logosu hakkındaki düşünceleriniz?
101
●6.347
- 29-09-2014, 21:06:55Abartısız hayatımda gördüğüm en kötü logo ve en başarısız slogan.
- 29-09-2014, 23:06:09Logoda kültürel motifler olduğunu düşünmüyorum. Google'a pattern yazıp arattığınızda görsellerde aynı motifleri bulabilirsiniz. Yani photoshop için kullanılan desenlerden oluşma bir logo ve bana göre Türkiye ile yakından uzaktan alakasız bir logo. Kültürel motifler var dediğiniz için alıntılama gereği duyup cevap vermek istedim.EliteMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2014, 23:53:00<KONUDIŞI>DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir an evde "Goooollll!" diye bağırdım. O nasıl bir GOL'dür hocam öyle?

</KONUDIŞI> - 30-09-2014, 00:10:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hacı dayı oğulları markasına yapsanız bu logoyu güzel olmuş derim ama Türkiye logosuysa rezelat.
- 30-09-2014, 01:51:23Renk güzel olmuş fakat yazı içerisinde T.C. Ziraat Bankası'nın logosundan "araklama" yapılmış hissi var ve bilakis "T.C." kısmı kaldırılmışa benziyor, enteresan.
