Yabancıya yaptırılması güzel olmuş, neden ?
Türk yapsa kırmızıyı dayardı, laleyi basardı falan filan.
Yabancı senin kültürünü senden daha iyi araştırır ve daha objektif bir gözle bakar.
Kısacası Türk bir ekibe yaptırılması yerine yabancı tercihi kullanılması çok hoşuma gitti.
Amaa, adamlar bize iyi kitlemişler. İnş az para vermişizdir.
Şahıs kazıklamak neyse de ülke olarak kazıklanmak zoruma gider.
Türkiye'nin yeni logosu hakkındaki düşünceleriniz?
101
●6.347
- 29-09-2014, 15:58:09
- 29-09-2014, 16:04:39Üyeliği durdurulduAraştırsa, baksa ne olacak?EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gördüğün gibi logo bir cacığa benzemiyor, bir tane kırmızıyı dayayan, laleyi basan gösterir misin?
Amacınız her zaman türk yazılımcıları, webmasterları, grafikcileri kötülemek olmasın.Varsa bir yanlışları kötülemek yerine düzeltin daha iyisini biz yapalım. - 29-09-2014, 16:10:53Sakin ol küçük enişte, bende grafik tasarım ile uğraşıyorum.Manage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logonun bir cacığa benzemediğini bende söyledim.
Amacım türk yazılımcı webmaster grafikerleri kötülemek değil, ki zaten dünya standartlarında iyi değiliz.
Bunu kabullenip daha iyi olmak yerine bizimde uefa kupamız var işine çevirirsek bizden de cacık olmaz. - 29-09-2014, 16:39:27Yok kırmızı olmazmış, uluslararası arenada şöyler olurmuşta böyle olurmuşta.... Yazmışta yazmış. Kimlerin dayatmak istediği belli olan saçma sapan alakasız bir rengi turkuazı benimsetmeye çalışıyolar anlayın artık. Kırmızı kullanan Vodafone uluslararası bir marka değil di mi? Ya Coca-Cola, Puma hiç değil...
Ayrıca sanayisi gelişememiş, ekonomisi inşaat sektörüne yönelmiş, üretmeden sürekli tüketen hazırcı toplum haline getirilmiş ülkemiz ithalata dayalı politikalarla bu logoyu nerede kullanacak oda ayrı bir konu tabi. Ülkemizi araştıran bu yabancı firma nede olsa katma değeri düşük ürünlerde kullanılacak diye bu logoyu uygun görmüş olabilir...