Manage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araştırsa, baksa ne olacak?
Gördüğün gibi logo bir cacığa benzemiyor, bir tane kırmızıyı dayayan, laleyi basan gösterir misin?
Amacınız her zaman türk yazılımcıları, webmasterları, grafikcileri kötülemek olmasın.Varsa bir yanlışları kötülemek yerine düzeltin daha iyisini biz yapalım.
Sakin ol küçük enişte, bende grafik tasarım ile uğraşıyorum.
Logonun bir cacığa benzemediğini bende söyledim.

Amacım türk yazılımcı webmaster grafikerleri kötülemek değil, ki zaten dünya standartlarında iyi değiliz.
Bunu kabullenip daha iyi olmak yerine bizimde uefa kupamız var işine çevirirsek bizden de cacık olmaz.