Yabancıya yaptırılması güzel olmuş, neden ?
Türk yapsa kırmızıyı dayardı, laleyi basardı falan filan.
Yabancı senin kültürünü senden daha iyi araştırır ve daha objektif bir gözle bakar.
Kısacası Türk bir ekibe yaptırılması yerine yabancı tercihi kullanılması çok hoşuma gitti.
Amaa, adamlar bize iyi kitlemişler. İnş az para vermişizdir.
Şahıs kazıklamak neyse de ülke olarak kazıklanmak zoruma gider.