Yok kırmızı olmazmış, uluslararası arenada şöyler olurmuşta böyle olurmuşta.... Yazmışta yazmış. Kimlerin dayatmak istediği belli olan saçma sapan alakasız bir rengi turkuazı benimsetmeye çalışıyolar anlayın artık. Kırmızı kullanan Vodafone uluslararası bir marka değil di mi? Ya Coca-Cola, Puma hiç değil...

Ayrıca sanayisi gelişememiş, ekonomisi inşaat sektörüne yönelmiş, üretmeden sürekli tüketen hazırcı toplum haline getirilmiş ülkemiz ithalata dayalı politikalarla bu logoyu nerede kullanacak oda ayrı bir konu tabi. Ülkemizi araştıran bu yabancı firma nede olsa katma değeri düşük ürünlerde kullanılacak diye bu logoyu uygun görmüş olabilir...