Konu
Türkiye'nin yeni logosu hakkındaki düşünceleriniz?
30-09-2014, 00:10:44
#78
mechulkalan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hacı dayı oğulları markasına yapsanız bu logoyu güzel olmuş derim ama Türkiye logosuysa rezelat.