Konu
Türkiye'nin yeni logosu hakkındaki düşünceleriniz?
29-09-2014, 22:51:04
#75
Ulath
çok güzel olmuş çok ben çok beğendim . minimalist tasarım diye ben buna derim işte .Tebrikler !