Konu
Türkiye'nin yeni logosu hakkındaki düşünceleriniz?
29-09-2014, 23:53:00
#77
Resul
DarthWorm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
<KONUDIŞI>
Bir an evde "Goooollll!" diye bağırdım. O nasıl bir GOL'dür hocam öyle?
</KONUDIŞI>