Nasıl Kilo Alabilirim?
40
●2.842
- 06-06-2014, 19:09:49Üyeliği durduruldumerhabalar boyum 1.78 kilom 69-70 fakat zayıf görünüyorum 70 kiloyum tartıda ama boyda olduğu için zayıf görünüyorum kırmızı et fazla yemiyorum kilo nasıl alabilirim varmı farklı önerileri olanlar hertürlü fikire açığım mantıklı olanları değerlendirip uygulayabilirim mesala bi ara boza içerek alanlar vardı bunun gibi denenmiş faydasını gören yöntemler varmı arkadaşlar
- 06-06-2014, 19:28:28abi her gün aynısımı olacakAhmtBrK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

güzel bir haftalık veya aylık program olsa güzel olurdu - 06-06-2014, 19:29:09Üyeliği durdurulduyulaf ezmesi dediğiniz şöyle mısır gevrekleri olabilirmi bimde satılanlar var her sabah sütle yesek nasıl olurAhmtBrK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ekmek yemeye çalışıyorum son zamanlarda oda fayda etmiyor - 06-06-2014, 19:33:06Dr. Ender Saraç'ın verdiği bir liste vardı. Videosunu izleyerek her şeyi not aldım, kendim uygulamaya çalışıyorum size de faydası olur belki. Buyrun:
Alıntı - 06-06-2014, 19:42:41Üyeliği durdurulduvalla hocam ben bu malzemeleri hergün bulana kadarki harcayacağım masraf yerine hergün kebapcıya gitsem daha iyi gibiResistance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2014, 19:54:57Orası oyle ama bu saglıklı kilo alma diyetigozlerhersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yoksa tıka basa fast foodla çok rahat kilo alınır zaten, sonrası tıka basa damar tıkanıklığı
- 06-06-2014, 21:03:43gozlerhersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bimde satılan mısır gevrekleriyle vs. alakası yok yulaf ezmesinin. mısır gevreği atıştırmalık bir şeydir içinde fruktoz şurubu vs. vardır faydalı bi şey değil yani.
yulaf ezmesini üzerine süt dökerek tadı hoşuna gitmezse biraz bal pekmezle karıştırarak tüketebilirsin. kaliteli karbonhidrat kaynağıdır, yulaf içerisindeki lif kaynağı ile kaslarının gelişimine fayda sağlar.
eti lifalif alabilirsin yarım kilo 4 lira falan. bir porsiyon için de 70-100 gr arası idealdir. - 06-06-2014, 21:09:45son 7-8 ayda hergece ögünler hariç nescafe içtim yanında bisküvi. onun haricinde çerez falan gırla.. sabah normal kahvaltıyı geç yapıyorum. akşamı erken yapıyorum 2 ögün yiyorum günde. bu şekilde 10 kilo aldım. ama atıştırmaları çikolatadır falan çok yerim ben.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:09:45 -->-> Daha önceki mesaj 21:08:55 --
ayrıca arada bi keyif yaparm ekmek arası bişeyler yaparım doldururum içini iyice kocaman olur
patates domates salatalık peynir yanında çay. fena kilo yapıyor

