son 7-8 ayda hergece ögünler hariç nescafe içtim yanında bisküvi. onun haricinde çerez falan gırla.. sabah normal kahvaltıyı geç yapıyorum. akşamı erken yapıyorum 2 ögün yiyorum günde. bu şekilde 10 kilo aldım. ama atıştırmaları çikolatadır falan çok yerim ben.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:09:45 -->-> Daha önceki mesaj 21:08:55 --
ayrıca arada bi keyif yaparm ekmek arası bişeyler yaparım doldururum içini iyice kocaman olur

patates domates salatalık peynir yanında çay. fena kilo yapıyor