merhabalar boyum 1.78 kilom 69-70 fakat zayıf görünüyorum 70 kiloyum tartıda ama boyda olduğu için zayıf görünüyorum kırmızı et fazla yemiyorum kilo nasıl alabilirim varmı farklı önerileri olanlar hertürlü fikire açığım mantıklı olanları değerlendirip uygulayabilirim mesala bi ara boza içerek alanlar vardı bunun gibi denenmiş faydasını gören yöntemler varmı arkadaşlar