allah bizede böyle şerefli askerlikler nasip eyler inşallah
Anıtkabir'de Nöbet Değişimi (Kendi çekimim)
23
●3.371
- 05-02-2008, 01:15:22riica ederm felek

hengame bunun doğru olabileceğini düşünmüyorum. zaten orada askerlik yapabilmen için o ciddiyeti ve hareketsizliği muhafaza edebilmen lazım. yüzbinlerce asker var türkiyede bunların arasından bu kişiler seçilebilir. o yüzden iğne falan aklıma yatmıyor. - 05-02-2008, 01:20:51topuklarına iğne yapılıyor , dolmabahçe de kardeşlerimiz var onların da fanus içinde nöbet tuttuklarını görebilirsiniz , çok zor gerçekten heLaL oLsun

tüfek omuzdayken direk soLa dönüLmüyordu bir de
- 05-02-2008, 01:20:56fantastikhengame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

teşekkürler kubilay anıtkabir'e her gittiğimde beni en çok etkiley olay nöbet olayı
- 05-02-2008, 01:31:17vay be çok şaşırdım..excellency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2008, 01:48:21kubi bu arada video için saoL , gerçekten güzeL duygular yaşattın bizLere.
hep videolardan gördüm bire birebir izlemeyi çok istiyorum
