Konu
Anıtkabir'de Nöbet Değişimi (Kendi çekimim)
05-02-2008, 01:20:51
#14
exceLLency
topuklarına iğne yapılıyor , dolmabahçe de kardeşlerimiz var onların da fanus içinde nöbet tuttuklarını görebilirsiniz , çok zor gerçekten heLaL oLsun
tüfek omuzdayken direk soLa dönüLmüyordu bir de