Konu
Anıtkabir'de Nöbet Değişimi (Kendi çekimim)
05-02-2008, 01:31:17
#16
kubilay
excellency adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
topuklarına iğne yapılıyor , dolmabahçe de kardeşlerimiz var onların da fanus içinde nöbet tuttuklarını görebilirsiniz , çok zor gerçekten heLaL oLsun
tüfek omuzdayken direk soLa dönüLmüyordu bir de
vay be çok şaşırdım..