excellency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
topuklarına iğne yapılıyor , dolmabahçe de kardeşlerimiz var onların da fanus içinde nöbet tuttuklarını görebilirsiniz , çok zor gerçekten heLaL oLsun

tüfek omuzdayken direk soLa dönüLmüyordu bir de
vay be çok şaşırdım..