hengame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bileniniz varmı bilmiyorum ama anıtkabirde nöbet tutan askerlere hareketsız kalmaları için iğne yapılıyormus bir yerden duymustum
fantastik

teşekkürler kubilay anıtkabir'e her gittiğimde beni en çok etkiley olay nöbet olayı