Konu
Anıtkabir'de Nöbet Değişimi (Kendi çekimim)
05-02-2008, 00:58:00
#10
kubilay
onlar orda aslnalar gibi bağırarak nöbet teslim ederlerken insanın tüyleri diken diken oluyor
allah bizede böyle şerefli askerlikler nasip eyler inşallah