Konu
Anıtkabir'de Nöbet Değişimi (Kendi çekimim)
05-02-2008, 01:48:05
#17
Rudeboy
2 defa gezdim Anıtkabir'i, bir keresinde rastlamıştım.
Gerçekten videodan izlemek değil, birebir görmek gerekiyor. Teşekkürler Kubilay.