Konu
Anıtkabir'de Nöbet Değişimi (Kendi çekimim)
05-02-2008, 01:00:47
#11
felek28
biz gezdiğimizde nöbet değişimine rastlamadık
hep videolardan gördüm bire birebir izlemeyi çok istiyorum
bir bakmışsın orda biz nöbet değişiyoruz
teşekkürler kubilay hocam