kasım ayının başında bir ankara ziyaretim olmuştur..
tabi bu ziyarette antıkabire gittim.. ilk kez gittim tabi ve çok duygulu anlar yaşadım..
Özellikle anıtkabirde nöbet değişimi sırasında o askerlerin söyledikler ve yürüyüşleri =)
Gerçekten anlatmakla bitmez.. o anlar anlatılamayacak (yaşanılacak) kadar güzellikte..
Herkesin gidip görmesi gereken bir yer...
***
Tabi gitmişken zamanınız varsa güneşin batışını atakule de sıcak bir çay eşliğinde izlemelisiniz =) (bütün angara ayaklarınız altında)
....
....
....
....
Gidin görün kardeşim