kasım ayının başında bir ankara ziyaretim olmuştur..
tabi bu ziyarette antıkabire gittim.. ilk kez gittim tabi ve çok duygulu anlar yaşadım..
Özellikle anıtkabirde nöbet değişimi sırasında o askerlerin söyledikler ve yürüyüşleri =)

Gerçekten anlatmakla bitmez.. o anlar anlatılamayacak (yaşanılacak) kadar güzellikte..

Herkesin gidip görmesi gereken bir yer...

***

Tabi gitmişken zamanınız varsa güneşin batışını atakule de sıcak bir çay eşliğinde izlemelisiniz =) (bütün angara ayaklarınız altında)

....
....
....
....


Gidin görün kardeşim