Ankarada Askerliğimi yaptım böyle video'dan hissedemezsiniz birebir görmelisiniz bence...
Genelkurmayda da çok güzel törenler yapılıyor sanslı iseniz görürsünüz...
Bende Jandarma Genel Komutanlığı'nda yaptım askerliğimi (bilmeyenler için Genel Kurmay'ın tam karşısı) gerçekten törenler uhteşem oluyor.