Konu
Anıtkabir'de Nöbet Değişimi (Kendi çekimim)
05-02-2008, 01:54:40
#19
kubilay
excellency adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kubi bu arada video için saoL , gerçekten güzeL duygular yaşattın bizLere.
siz sağolun arkadaşlar. bu duyguları yaşadıysanız bana yeter