• 05-02-2008, 01:54:40
    #19
    excellency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kubi bu arada video için saoL , gerçekten güzeL duygular yaşattın bizLere.
    siz sağolun arkadaşlar. bu duyguları yaşadıysanız bana yeter
  • 05-02-2008, 02:24:40
    #20
    Üyeliği durduruldu
    videodan bile olsa tüylerim diken diken oldu. bizim böyle askerimiz varken hayatta sırtımız yere gelmez. övdükce övesim geliyor. Allah bizede nasip eder inşallah böyle bir askerlik.
  • 05-02-2008, 02:47:23
    #21
    kasım ayının başında bir ankara ziyaretim olmuştur..
    tabi bu ziyarette antıkabire gittim.. ilk kez gittim tabi ve çok duygulu anlar yaşadım..
    Özellikle anıtkabirde nöbet değişimi sırasında o askerlerin söyledikler ve yürüyüşleri =)

    Gerçekten anlatmakla bitmez.. o anlar anlatılamayacak (yaşanılacak) kadar güzellikte..

    Herkesin gidip görmesi gereken bir yer...

    ***

    Tabi gitmişken zamanınız varsa güneşin batışını atakule de sıcak bir çay eşliğinde izlemelisiniz =) (bütün angara ayaklarınız altında)

    ....
    ....
    ....
    ....


    Gidin görün kardeşim
  • 05-02-2008, 14:57:53
    #22
    hmakdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankarada Askerliğimi yaptım böyle video'dan hissedemezsiniz birebir görmelisiniz bence...
    Genelkurmayda da çok güzel törenler yapılıyor sanslı iseniz görürsünüz...
    Bende Jandarma Genel Komutanlığı'nda yaptım askerliğimi (bilmeyenler için Genel Kurmay'ın tam karşısı) gerçekten törenler uhteşem oluyor.
  • 05-02-2008, 16:22:22
    #23
    4 - 5 ez ras geldim acayip oluyor. herkese nöbet saalerinde gitmesini tavsiye ederim.
  • 06-02-2008, 01:52:53
    #24
    rep veren arkadaşlara teşekkür ederm