• 06-12-2013, 10:04:02
    #1
    Arkadaşlar pazartesi yeni bir iş ile anlaştım ve işten ayrılmam gerekiyor dün patronumla görüştüm konuyu direk başka işe geçicem denemezdi bende askere gidiyorum ocak sonu dedim o yüzden işten çıkmak istiyorum çalışmak istemiyorum askere kadar diye ilettim patronda 1 ocak'ta çıkabilirsin ancak bırakmak istemiyor beni şimdi ben kendimi nasıl kovdurabilirim?
  • 06-12-2013, 10:08:50
    #2
    dev
    Kurumsal Üye
    hakim17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar pazartesi yeni bir iş ile anlaştım ve işten ayrılmam gerekiyor dün patronumla görüştüm konuyu direk başka işe geçicem denemezdi bende askere gidiyorum ocak sonu dedim o yüzden işten çıkmak istiyorum çalışmak istemiyorum askere kadar diye ilettim patronda 1 ocak'ta çıkabilirsin ancak bırakmak istemiyor beni şimdi ben kendimi nasıl kovdurabilirim?
    İş Sözleşmesi vs. yaptıysanız kendinizi kovdurmanız iyi olmayabilir

    Eğer ortada bir sözleşme yoksa bildiği kadara ile direk istifanızı verebilirsiniz veya direk söyleyin daha iyi şartlarda daha güzel bir iş buldum orda çalışmak istiyorum diye .
  • 06-12-2013, 10:09:46
    #3
    hakim17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar pazartesi yeni bir iş ile anlaştım ve işten ayrılmam gerekiyor dün patronumla görüştüm konuyu direk başka işe geçicem denemezdi bende askere gidiyorum ocak sonu dedim o yüzden işten çıkmak istiyorum çalışmak istemiyorum askere kadar diye ilettim patronda 1 ocak'ta çıkabilirsin ancak bırakmak istemiyor beni şimdi ben kendimi nasıl kovdurabilirim?
    Merhaba,

    Konuyu http://forum.alomaliye.com 'a açarsan iş kanunu bakımından daha sağlıklı cevaplar alabilirsin.

    Belirsiz süreli iş sözleşmen varsa işten ayrılırken

    a) İşi altı aydan az sürmüş olan işçi için, bildirimin diğer tarafa yapılmasından başlayarak iki hafta sonra,

    b) İşi altı aydan birbuçuk yıla kadar sürmüş olan işçi için, bildirimin diğer tarafa yapılmasından başlayarak dört hafta sonra,

    c) İşi birbuçuk yıldan üç yıla kadar sürmüş olan işçi için, bildirimin diğer tarafa yapılmasından başlayarak altı hafta sonra,

    d) İşi üç yıldan fazla sürmüş işçi için, bildirim yapılmasından başlayarak sekiz hafta sonra,

    Feshedilmiş sayılır. Ben yarın işten ayrılıyorum derseniz patron hukuki olarak üstün olacaktır. Bunlara uymayan taraf ihbar tazminatı ödemekle yükümlüdür.
  • 06-12-2013, 10:12:11
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hukuksal olarak ilerle. İlerlemek istemiyorsan Patrona kafa at.
  • 06-12-2013, 10:25:37
    #5
    Meftun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş Sözleşmesi vs. yaptıysanız kendinizi kovdurmanız iyi olmayabilir

    Eğer ortada bir sözleşme yoksa bildiği kadara ile direk istifanızı verebilirsiniz veya direk söyleyin daha iyi şartlarda daha güzel bir iş buldum orda çalışmak istiyorum diye .

    Sözleşme ben hiç görmedim 9 ay oldu burada çalışalı ilk girişte sanırım patron karaladı sözleşmeyi.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:25:37 -->-> Daha önceki mesaj 10:24:24 --

    fast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Konuyu http://forum.alomaliye.com 'a açarsan iş kanunu bakımından daha sağlıklı cevaplar alabilirsin.

    Belirsiz süreli iş sözleşmen varsa işten ayrılırken

    a) İşi altı aydan az sürmüş olan işçi için, bildirimin diğer tarafa yapılmasından başlayarak iki hafta sonra,

    b) İşi altı aydan birbuçuk yıla kadar sürmüş olan işçi için, bildirimin diğer tarafa yapılmasından başlayarak dört hafta sonra,

    c) İşi birbuçuk yıldan üç yıla kadar sürmüş olan işçi için, bildirimin diğer tarafa yapılmasından başlayarak altı hafta sonra,

    d) İşi üç yıldan fazla sürmüş işçi için, bildirim yapılmasından başlayarak sekiz hafta sonra,

    Feshedilmiş sayılır. Ben yarın işten ayrılıyorum derseniz patron hukuki olarak üstün olacaktır. Bunlara uymayan taraf ihbar tazminatı ödemekle yükümlüdür.
    Evet bunu bende okudum fakat süre dar olduğu için ve diğer işin planlaması yapıldığından pazartesi başlamam gerek.
  • 06-12-2013, 10:38:25
    #7
    selimkajmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hukuksal olarak ilerle. İlerlemek istemiyorsan Patrona kafa at.
    Askere gidicem dedim artık hiç olmadı rapor alıcam yada böyle birşeyler uydurup gitmicem işe. Ama kötüde ayrılmak istemiyorum sonuçta eli uzun insanlar başlamak üzere olan kariyer direk biter kapılar kapanır.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:29:20 -->-> Daha önceki mesaj 10:28:12 --


    Cok iyi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:38:25 -->-> Daha önceki mesaj 10:29:20 --

    sağlık raporu alsam 1 aylık iş görmez gibi ve yeni işe başlayıp sigorta başlatmasalar olur gibime geliyor.
  • 06-12-2013, 10:39:12
    #8
    hocam ben sana öneride buluncaktım ama başka r10 üyeliğim yok ondan doalyı yazamıyorum kusura bakma
  • 06-12-2013, 10:46:55
    #9
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben sana öneride buluncaktım ama başka r10 üyeliğim yok ondan doalyı yazamıyorum kusura bakma
    Mesajını bekliyorum dört gözle .)