selimkajmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hukuksal olarak ilerle. İlerlemek istemiyorsan Patrona kafa at.
Askere gidicem dedim artık hiç olmadı rapor alıcam yada böyle birşeyler uydurup gitmicem işe. Ama kötüde ayrılmak istemiyorum sonuçta eli uzun insanlar başlamak üzere olan kariyer direk biter kapılar kapanır.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:29:20 -->-> Daha önceki mesaj 10:28:12 --


Cok iyi

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:38:25 -->-> Daha önceki mesaj 10:29:20 --

sağlık raporu alsam 1 aylık iş görmez gibi ve yeni işe başlayıp sigorta başlatmasalar olur gibime geliyor.