mecbur dün yeni işe başladık diğer iş yerimdeki patrona uydurdum birşeyler çarşambaya kadar süre tanıdı oda bana yarın arar sanırım gelmek istemiyorum dicem bende mecbur bıraktı beni.
Sözleşme yoksa iyilikle ayrılman gerektiğini söyle. üstüne gelirse başka bir iş buldum daha cazip evime yakın falan de. olmadı kovulmak istiyorum diyorsan işi sürekli aksat, patrona söv.
sözleşmeye imza atmadım ben girerken büyük ihtimalle o karaladı kendince. ayrıca ayrılmak istediğimi yüzüne söyledim dilekçe yazmadım o da bi sıkıntı olurmu acaba.