Arkadaşlar pazartesi yeni bir iş ile anlaştım ve işten ayrılmam gerekiyor dün patronumla görüştüm konuyu direk başka işe geçicem denemezdi bende askere gidiyorum ocak sonu dedim o yüzden işten çıkmak istiyorum çalışmak istemiyorum askere kadar diye ilettim patronda 1 ocak'ta çıkabilirsin ancak bırakmak istemiyor beni şimdi ben kendimi nasıl kovdurabilirim?