hakim17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar pazartesi yeni bir iş ile anlaştım ve işten ayrılmam gerekiyor dün patronumla görüştüm konuyu direk başka işe geçicem denemezdi bende askere gidiyorum ocak sonu dedim o yüzden işten çıkmak istiyorum çalışmak istemiyorum askere kadar diye ilettim patronda 1 ocak'ta çıkabilirsin ancak bırakmak istemiyor beni şimdi ben kendimi nasıl kovdurabilirim?
İş Sözleşmesi vs. yaptıysanız kendinizi kovdurmanız iyi olmayabilir

Eğer ortada bir sözleşme yoksa bildiği kadara ile direk istifanızı verebilirsiniz veya direk söyleyin daha iyi şartlarda daha güzel bir iş buldum orda çalışmak istiyorum diye .