Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben sana öneride buluncaktım ama başka r10 üyeliğim yok ondan doalyı yazamıyorum kusura bakma
Mesajını bekliyorum dört gözle .)